Förlåt förlåt förlåt...

för min oerhört dåliga blogguppdatering på sistone men jag ska faktiskt erkänna att jag tröttnat lite. I början fick jag i snitt 6 kommentarer på varje inlägg men de senaste gångerna har det blivit noll och NADA! och hur kul är det? Här lägger man ner sin själ för att underhålla och informera om sitt oerhört intressanta liv och så kan inte en ENDA liten människa gymnastisera sin små feta fingrar och skriva en liten rad. Egentligen borde det vara förbjudet att smygläsa andras bloggar utan att lämna ett litet avtryck. Jag menar 100 läsare om dagen är inte mycket, jag vet, men om endast en tredjedel av dessa 100 (dvs 33,33...) kunde skänka mig 10 sek av sin dyrbara tid skulle det göra mig fantastiskt lycklig och få mig att skriva flertalet inlägg!!!

Hoppas inte jag skrämt iväg er nu, kanske har mitt tappade intresse gjort att jag skrivit tråkiga memoarer om hur länge jag sovit och om vad vi ätit till middag!? Jag lovar att det inte ska ske igen och uppdateringen ska bli mycket bättre. Men SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA skriv någon liten liten rad när du läst!

Idag börjar skolan och då kommer det finnas all tid i världen att blogga, konstigt nog? OCH om sisådär 2 veckor kommer det att ske en fett stor föränding här och då lovar jag att läsningen ska bli mer spännande. Men ni får hålla ut lite till...


Kommentarer
Postat av: matilda

Elina lilla gumman. blir alltid lika glad när du uppdaterar! :) ja något fett stort, då kommer jag följa den frenetiskt, eller vad det nu heter. :) glad!

2010-08-31 @ 09:27:28
Postat av: SofieS

Wiiiiiiiiiihooooooo! avtryck

2010-08-31 @ 10:37:59
Postat av: malin

jag har inga feta fingrar!

2010-08-31 @ 11:04:38
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Daniel!

Rock on honey! ;)

2010-08-31 @ 19:00:15
Postat av: Jeanette

Jag ska bättra mig :) men elina då får du också lova att bättra dig, jag minns minsann inte när jag fick en kommentar senast ;P ses snart :) puss

2010-09-01 @ 14:40:08
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: becca

Hello!

kom på att jag skulle frågat dig en sak i skolan men glömde det totalt.

i typ maj tror jag det var så hade du möbler ute här i bloggen som du skulle sälja.

har du fortfarande kvar tvbänken(tror du hade en) ;)



Du kan väl mejla eller ringa.

har inte ditt mobilnummer tyvärr!

kram becca

2010-09-02 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0