Hu anna mej?

Förlåt för att jag är då sålig på att uppdatera just nu men det är helt enkelt fullt upp!
Är inne på slutspurten i min praktik och då gäller det att ta för sig och göra allt man kan, vill och får.
Dessutom har jag och Danne sprungit på stan cirkus varenda dag den här veckan för att leta vinterkängor till mig men tyvärr utan resultat. Jag har egentligen bara 3 krav: Varma, sköna och kunna knäppa/knyta själv. Mina kängor från förra året kan jag nämnligen inte dra igen själv och därför går jag i vårstövlar när inte Danne är hemma på morgonen!?

Nu kanske ni funderar på varför jag inte kan knäppa själv? Jo, för att jag har en gigantisk mage som är ivägen! Förra veckan sa mamma till mig "hur ska du se ut i Mars när du ser ut såhär nu?" Ett fantastiskt stort innerligt TACK till dig mamma som gjorde min graviditet ofantligt mycket lättare! :P

Var hos barnmorksan och gjorde tester i tisdags. Fick lyssna på bebis hjärtljud och allt var perfekt! SKÖNT!
Nästa vecka och framöver lovar jag att bli intensivare i mitt skrivande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0