Idag har jag gjort något galet

Danne och jag har helt olika musiksmaker och det händer allt för ofta att vi kivas om vad som egentligen ska spelas hemma och i bilen. MEN det finns fåtal grupper och artister som vi båda faktiskt kan tänka oss att avvara ett öra för. Ett av dessa grupper är Roxette, tro det eller ej. Vi skrålar i kör till The look och How do you do.

Så till det galna...
Idag beställde jag 2 biljetter till roxettes omtalade konsert i Göteborg den 24 juli nästa år. Och vad är så galet med det? Jo, vi kommer att ha en 4 månaders bebis då. Men jag hävdar att ingenting är omöjligt! Dessutom firar vi tvåårig förlovningsdag den 25 juli så något speciellt måste vi ju hitta på. Pratade med min syster idag och hon har lovat och ställa upp som barnvakt under konserten. Elina har alltså ordnat barnvakt 7 månader framåt till ett barn som inte ens är fött. Det är väl galet?


Kommentarer
Postat av: Fia

Elina min fina vän, du är galen ibland och det blir nog busbra!! Om det skulle bli problem så kan tant Fia ställa upp som barnvakt men annars får ni gärna besöka oss eller att vi träffas. Då har vi i alla fall nåt att se fram emot! Men vi kommer ju träffas innan men ändå ;) puss

2010-12-12 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0