Julbord

I helgen har vi varit på julbord på strand hotell.
Kom dit vid 4 tiden igår och åkte hemåt vid 12 i förmiddags, är trött som en gnu och skulle gärna gå och lägga mig! Hu Hu så trevligt vi hade det men tyvärr var det sista året eftersom Danne faktiskt byter jobb nu i mellandagarna...

I 5 veckors tid har jag känt mig totalbokad 24h och det har varit riktigt tufft. Att vara ute på praktik innebär dessutom en hel del nya intryck och min hjärna har varit totalt slut! Men nu är den över och skolan tar fart igen vilket innebär massvis med quality time för mig själv och andra. I veckan ska jag ta igen alla missade fikastunder och hitills har jag bokat in 3 vänner som behöver uppdatera mig om det senaste. Ska även försöka få tid att måla lite möbler och kanske fortsatta planera lite för flytten.

På tal om möbler införskaffade vi en spjälsäng och ett skötbord idag.
Blocket är allt bra underbart och detta ikeamöblemang blev vårt för endast 800 riksdaler!
Tack och adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0