Livsplanering

Idag har jag suttit och klurat på vad det egentligen ska bli av mig?
Har valt den sista inriktningen på lärarutbildningen och har nu 3 år framåt planerat.
Januari 2013 kommer jag att ta examen som svenska-, matte- och idrottslärare för grundskolans tidigare år dvs. Låg- och mellanstadiet. COOLT!


Ni kanske är intresserade av hur vägen dit kommer att se ut?
HT 09 Allmänt utbildningsområde 1  AVKLARAT!
VT 10 Svenska för lågstadiet            PÅ GÅNG!
HT 10 Svenska för mellanstadiet
VT 11 Allmänt utbildningsområde 2
HT 11 Matematik
VT 12 Idrott, rörelse och hälsa
HT 12 Allmänt utbildningsområde 3

JANUARI 2013 - EXAMEN!

Har för övrigt tagit stora beslut idag och lagt ut mitt gamla skrivbord + en hylla på blocket. Hade kunna lägga ut hur mycket möbler som helst men har svårt och släppa ifrån mig alla gamla loppisfynd! Sålde den gamla kökssoffan förra sommaren och har mått psykiskt dåligt sen dess...
Samtidigt är det skönt att sälja saker, man får både plats och pengar och förhoppningsvis gör man någon annan glad =) funderar skarpt på att sälja några av Dannes alla gamla radioapparaturer med men kanske bäst att han får vara med och bestämma!?

Klädrean blir tyvärr uppskjuten till nästa vecka pga. tidsbrist. Men kanske kanske hinner jag hitta fler plagg att sälja i alla skrymslen och vrån? (Kom faktiskt på att jag har 2 banankartonger med kläder på vinden som jag rensat ut för några månader sen, kanske kan finns någon som är intresserad av dom med?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0