Vårfint!

Hemma efter en fin tripp med Tilda. Det blidde Ikea, modehuset och Rusta. Jag handlade 3 fina blommor som nu har fått ta plats i diverse krukor. Jag älskar när vårblommorna börjar komma in i affären. Det fanns till och med påskliljor på Ikea, men jag lyckades hålla emot, det är ju fortfarande snö ute...
Fixade irodning lite i köket och det blev vårfint tycker jag =)

Före


Efter


Hittade även en ny skrivbordsstol på fyndet. Har kollat på den innan och velat ha den. Ordinariepris: 700 riksdaler men Elina fick den för 195:- JIPPI
Mille åt ju upp den förra, men såhär i efterhand är jag ganska glad för det... Annars hade jag ju inte haft anledning att köpa en ny.
Tror dessutom Danne tycker den gamla var både snyggare och skönare. Det sistnämnda kan jag dock hålla med om, men som jag brukar säga "Det är utsidan som räknas"...
Köpte även en liten dyna i fårskinn (fejk) men kom precis på att det kanske inte var det bästa om man vill hålla odjuret borta denna gången? Dynan kommer icke bli långvarig!


Ikväll blire Nachostallrik på studentpuben med Malin och Jeanette. Har hört att det kommer bli röj där ikväll, trevligt trevligt! Ska skaka mina lurviga efter alla köttbullar på ikea (tog dessutom en chokladmousse, jag som går på diet!!! Men man måste unna sig lite ibland. Men ibland tror jag att jag unnar mig lite mycket... men man lever ju bara en gång, tror jag i alla fall. Vilken lång parantes det blev!?(BTW gillar jag att göra paranteses i paranteser, det förvirrar lite härligt (paranteser stavas nog parenteser men det ser konstigt ut))).

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag vill se mer Elina. Blommorna vart fick dom plats? :D

Och duken vart tog den vägen?

2010-02-17 @ 18:28:34
URL: http://matildabjargrim.blogg.se/
Postat av: Fia

Där fyndade Elina redigt ordentligt! :)

Jättefint vännen!

2010-02-17 @ 22:19:54
Postat av: daniel

haha! nä, den är inte så skön och fällen blir nog inte långvarig men den är snygg!

2010-02-18 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0