3 viktiga saker!!

Såhär framåt kvällskvisten har jag 3 saker att förmedla:

1. Ett tips till dig som nyligen blivit dumpad eller bara är sådär galet arg/ledsen/besviken på en person. Du kanske känner för att sätta dig gråtandes i sängen och lyssna på sorglig musik och äta mängder med glass? Snälla, prova att lyssna på den här istället! Min absoluta favoritbillåt =)


2. I söndags var jag med Danne och 2 Braås grabbar på en HEMLIG bilauktion och det var gööör häftigt! Kolla in detta klippet så förstår ni förhoppningsvis. Bilder kommer, tror jag

http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11833

3. Denna dagen har tillbringats på Kolmårdens djurpark. Bara Danne och jag ensamma bland en massa fina djur. Vi har haft sådär mysroligt som bara vi kan. Vilken underbar pojkvän jag har =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Johansson

Gud vilken härlig låt! Du gjorde precis min dag kusin! :) Kram på da!

2010-06-17 @ 15:03:31
Postat av: malin

Jaa jag håller med, asnice låt=)

2010-06-17 @ 17:52:16
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0