Härliga Onsdagar

Idag är det min sista lediga Onsdag på mycket länge. På Tisdag är det jobb som gäller ända fram till slutet på augusti...

Danne var uppe tidigt idag, ha är på fortsättning på brandmansutbildningen. Trots det väckte han mig med frukost på sängen. Och det var inte vilken frukost som helst, han hade varit nere på Ica och handlat världens godaste frallor och massa gott pålägg!!! En bra start på en helt vanlig Onsdag.

Man borde inte klaga på solen idag men det är faktiskt inte helt lätt att måla i strålande och varmt solsken. Färgen hinne liksom torka bara den kommer ut ur färgburken... Trots det har jag ändå lyckats måla klart alla 4 högtalarna nu. Dom är blänkande svarta och kommer passa utmärkt bredvid min blekvita tv-bänk. Nu när det är gjort ska jag njuta av solen till 100% vilket betyder bikini och isvatten med lime i

Vi har fortfarande högsta budet på huset och kväll ska vi på extravisning. Har börjat få lite kalla kårar och dessutom har det krånglat sig lite med Dannes del av handpenningen. Aldrig kan någonting gå smärtfritt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0