Kamerarensning

Idag tömde jag min kamera...
Det var massvis med fina och roliga bilder från bland annat kolmården, karlskrona, inflyttningsfesten, stenåldersdag och mycket annat. Jag får lite ångest över att jag inte gör någonting med mina bilder. Har lyckats klippa/klistra ihop ett album på de senaste 3 åren och kände idag att det återigen är dax!

Skulle så gärna vilja visa alla bilder men orkar verkligen inte ladda upp. Här kommer några smakprov från den senaste månadens bravader =)

Mys i Karlskrona, Mille vill inte kramas på bild!


Nya bordstabletter + rosor från Danne ;)


Kolmården


Stenåldersdag med Malin


Klasskompisarna på fika



Bilauktion i Örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0