WOHO

Nee nu kan jag inte hålla på min hemlighet längre
Jag lyckades bevara den i cirka 18 timmar, Men men...

Igår var jag och tittade på ett hus, ett underbart fint litet hus i Mellanmon cirka 15 km söder om Kalmar. Jag vet att det låter knasigt, vi har ju precis flyttat men ibland så bara dyker det där perfekta upp... Det är ett hus som från början varit en sommarstuga men som ägarna totalrenoverat och byggt ut till 90 härliga kvm. Utgångspriset ligger på 990 000 och det är väl ungefär så mycket som vi har tänkt oss att det får kosta. Det var faktiskt bara 4 familjer till och tittade på huset och de verkade inte jätte entusiastiska men man vet tyvärr aldrig. Har vi tur så blir det redan i veckan vårt!!!!

Läget är såhär: Vi har pratat med banken och fått prelimenärt bolån vilket betyder att vi kan börja buda när vi vill. Ringde mäklaren idag och kollade av läget. I eftermiddag får vi besiktningsprotokollet på huset för att se så att inget är fel sen är det bara att börja buda.

Jag är så oerhört glad men vet att jag inte borde hoppas för det är som sagt fortfarande en bra bit bort. (I smyg planerar jag vilka tapeter vi ska ha, vart alla möbler ska stå och vad som ska servera på inflyttningsfesten, haha)

Jag vet inte om man får lägga ut bilder på någon annans hem så jag gör ingen chansning! Lägger ut en länk och så får ni som är intresserade själva kolla in detta fina lilla hus =)

http://www.pontuzlofgren.se/beskrivning.aspx?guid=3PEJDQ6NPQ0E2EUM&typ=CMVilla


Kommentarer
Postat av: Claran

Oh guh, det var ju underbart! Lycka till!!!

2010-06-21 @ 11:29:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Jeanette

Guuud vad fint! Vad snyggt! håller tummarna, eller köper jag det själv ;) skojar bara! puss

2010-06-21 @ 22:10:02
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0