COOOOOLT

Idag avslutades några av mina klädesauktioner på tradera...
Kände mig riktigt nöjd faktiskt.

Vet att jag lagt ut en bild på min äkta Howard Levi tröja här på bloggen förut, det är ett fint märke och den är direkt köpt från USA och väldigt åtråvärd bland kunniga... Har fått lite privata skambud på den men nu har den äntligen hamnat i goda händer =)
För er som inte minns:


Den som vann högsta budet på tröjan hette Anna Lindmarker och var från Stockholm. Redan då kände jag att "det där namnet känner jag igen". När jag sedan fick se att hennes mailadress slutade med @tv4.se gick det upp ett ljus! Det är ju den där TVnyheterna-hallåan som köpt min fina fina tröja, WOOOOOW!
Jag packade ihop tröjan i ett fint paket och kunde inte låta bli att skriva en liten lapp med hemlig läsning. Tänk att Anna, den Anna, ville ha MIN tröja? (För hur många Anna Lindmarker på TV4 kan det finnas liksom?)
Och tänk tänk tänk om hon har den i direktsändning?


Tack Anna, du är en pärla! (Bilden är tagen från Google.se)

Kommentarer
Postat av: Rubenkaia

Cool site ... I like it :)

2011-05-17 @ 08:36:36
URL: http://rubenkaia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0