Detta med att fylla år...

Hej och godmorgon Kära läsare!
Sitter och fördröjer tid vid min gamla dator och väntar på att klockan ska bli lagom att gå och möta upp Malin. Vi ska på morgonpromenad! Vart är solen?

Inatt har jag haft mardrömmar, fast i vaket tillstånd. Det är svårt att somna när Danne jobbar natt även om Mille snarkar på som vanligt. Jag har funderat på alla som förväntar sig att bli bjudna på nån slags födelsedagstillställning men jag känner bara att JAG ORKAR INTE! När man var liten behövde man inte tänka på någonting? Nu har man helt plötsligt huvudansvaret, fy bubblan så trist! Det ska i alla fall bli lite kalas i helgen men jag ska lägga det på en låg nivå. Fast hos pappa på lördag behöver jag inte tänka på något alls! Bara äta gott och ta emot presenter ;)

Sitter som sagt och fördriver tid med att hitta en bil jag kan köpa. Ojaa, jag behöver en bil nu när jag ska bli lantlolla. Har insett att jag med min budget får nöja mig med något litet skrälle i 5000:- klassen. Ett annat krav är att den ska vara bensinsnål. Har hittat den perfekta, Är den inte bedårande?



jag kan inte riktigt se mig själv i den...
Men den här... känns som en bil i min stil ;)


Kan riktigt se mig själv glida runt och tuta på alla...

Kommentarer
Postat av: Rebecca Johansson

Nice. :P Meen, kan du inte köpa morfars bil?? den står ju bara där... fast du kanske inte vill ha den... och den kanske inte är till salu... men det va bara en tanke. :P Du hittar nog en bra bil ska du se. :) Kraam!

2010-03-18 @ 09:26:17
Postat av: Sofie

kan inte heller riktigt se dig i den röda bilen ;)du ska ju ha en cab att köra runt i med håret fladdrande i vinden ;)

2010-03-18 @ 10:08:26
Postat av: Jeanette

Jag kan se dig i den röda bilen, men jag skratta lite för mig själv när jag gör det..hehe skojar bara. Men jag håller med ovan, en cabbe skulle du ha ;) Men man måste ju lyda plånboken..:(

2010-03-19 @ 09:05:03
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0