Klassfest och födelsedagsbarn

Tack för en trevlig klassfest igårkväll tjejer =)
bilderna får tala för sig själv...


Idag har vi storshoppat jag och Danne! Eller Danne i alla fall... Jag följde med som smakråd och det är nästan lika roligt det. Jag fick nöja mig med 2 paket på posten. ÄNTLIGEN har mina efterlängtade Tradera vinster kommit fram. Det ska bli så skoj att plantera fint i krukorna och plocka in fina vårblommor till kannan! Men det får vänta tills vi flyttat in i huset =)



Ikväll är vi bortbjudna på middag till Ola och Emelie. Det blir nog mysigt fastän jag aldrig träffat Emelie! Imorgon är det STORkalas i Ljungbyholm för mig och Alice. Tänk att lilla lilla lillasyster fyller 15 år idag? GRATTIS! Känns som igår hon var såhär liten



Nu är hon helt plötsligt stor? När hände detta?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja vi får hoppas att vi får ett land vid huset så vi kan fixa egna blommor till dina krukor! :)

2010-03-14 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0