Månadens Rea

Nu har jag rensat ut kläder för Mars månad också =)
Orkar inte lägga ut bilder på alla men ni som är intresserade är välkomna på visning i veckan, Antingen redan imorgon eller på Onsdag.
har lyckats få ihop:
11 klänningar
11 kjolar
24 tröjor/koftor/blusar etc.
3 byxor
X antal skor med
, har inte hunnit bestämma riktigt än vilka jag vill sälja...

Imorgon ska vi åka och titta på ett hus i Öbbestorp (mellan Ljungbyholm och Trekanten).
Det ligger på gångavstånd från Dannes jobb och eftersom jag ska jobba i Trekanten i sommar kan jag cykla dit. Men man får inte hoppas på för mycket! Förra gången gick det ju åt pipsvängen =(
Hoppas bara man har tillgång till lite trädgård, annars vet jag inte om jag vill flytta dit.

Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: malin

Haha alltså elina, om en normal människa skulle sälja sådär mycket skulle hon gå MINUS i garderoben! Medans du har en massa kvar....=)

2010-03-01 @ 16:24:01
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: becca

Jag kommer jättegärna om jag får.

hör gärna av dig med ett mejl eller så.

/kram becca

2010-03-01 @ 20:40:57
Postat av: Bredethale

Nice site, welcome to my

2011-03-31 @ 08:35:02
URL: http://bredethale.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0