Marika mfl.

Idag har varit en händelserik dag!
8.10 på plats i skolan för att redovisa hemtentan som varit en tyngd på mina axlar i snart en vecka. Hemtentan är inlämnad och redovisningen avklarad vilket betyder att Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag innebär TOTAL LEDIGHET! Jihoooo.... (Då passar jag på att dra till syster Yster i Göteborg med mor och lillasyster, det ska bli shopping, musikal och massa MAT!)

Efter avslutad skoldag drog jag hem till Marika med lite andra söta tjejer. Marika har ett underbart hem och en underbar son (vågar jag säga underbar Man?, jaa jag gör det) och en underbar man! Hon bjöd även på en underbar paj... Kolla in Marikas blogg så förstår ni vad jag menar http://www.ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com/


Imorgon kl 10.00 har vi lägenhetsvisning för 2 familjer. Bär det sig riktigt bra får vi flytta redan 1 Maj? Åhh jag vill börja packa nu =) Kan inte riktigt förstå att jag snart ska få börja inreda från Scratch igen, det är ju det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh nej, hos oss blir det ingen hund. Om jag får bestämma så blir det det. Men nu är det inte jag som bestämmer och då får jag helt enkelt klara mig utan =(

2010-03-24 @ 21:29:29
URL: http://candyink.blogspot.com
Postat av: Ibrahimlinn

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-10-17 @ 07:19:03
URL: http://ibrahimlinn.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0