Kalas

Kalaset hos mor för mig och Alice igår var jättemysigt! Sådär släktmysigt som det blir när man samlas och är glada! Jag hade kameran med och tog väl sådär 3 bilder vid mostrarnas ankomst men sen glömdes den helt bort, men jag ser det ännu mer som ett tecken på en lyckad kväll, hade inte ens tid att ta kort... Som om inte det vore nog glömde jag även kameran hos mamma, så de 3 bilderna får ni se en annan gång. Jag hade bakat goda chokladtårtor dekorerade med kiwi som gjorde succé men maten fick mamma stå för, hon är bäst i världen på att laga mat =)

Jag fick lite smått och gott: En gammal kökssoffa (bara jag som blir glad för sådana lustiga presente, haha), thépotpurri, en fin linneduk, en olivgrön vinkaraff, säsongsbetonad kokbok och pengar. Av mamma fick jag en sänggavel som hon håller på att snickra och sy ihop. Den kommer bli gudomligt fin och passa perfekt i vårt hus! Tyvärr var den inte klar än, men hon har en vecka på sig, fyller inte förrens på Lördag!

Har en hemtenta framför mig som ska vara inlämnad den 24 Mars. Uppdateringen här kommer därför bli lite knaper men stå ut, I'll be back ;)

Kommentarer
Postat av: daniel

Ja! din chocklad tårta var underbar!

2010-03-15 @ 20:52:03
Postat av: Fia

Ååh en sänggavel :) Det blir nog riktigt bra!

Har du kommit på nåt du vill ha???

Såg dig idag när du gick förbi Vero Moda :)

2010-03-15 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0