ÄNTLIGEN

FÖRLÅT för min fruktansvärt, otroligt, extremt dåliga uppdatering här. Jag vet att jag borde skämmas men det har helt enkelt inte funnits tid =( Nu är det ungefär en vecka kvar på praktiken och sen LOVAR jag att det ska bli bättring på bloggningsfronten. Flytten bär snart av också och då blir det garanterat före/efter bilder!!! Något att längta efter kanske?

Hade en obeskrivligt underbar helg i helgen och därför kan jag inte låta bli att berätta lite.
8.00 gick tåget från Kalmar station mot Stockholms central. Ett byte i Alvesta blev det men hör och häpna, vi var framme endast 5 min efter angiven tid. Bra jobbat SJ! I sthlm hade vi (jag)bestämt att vi skulle fika på mitt favvofik, Vetekatten. Världens mysigaste fik med 1800-tals känsla. När vi kom dit var det så mycket folk att vi faktiskt vände man kände ju inget 1800-tal ändå bland allt 2000-tals folk. Gick upp mot drottninggatans shoppingstråk och fikade på waynes istället, det gick också bra! (Varför har ingen startat upp waynes i Kalmar för? Ett bra tips för nån läsare kanske?)
Shopping på stan och sedan promenad till hotellet. Ett jättefint hotell precis vid humlegården. Vi hade bokat bord vid 19.00 och efter en stunds vilande och iordningfixande gick vi ner till resturangen. Danne bjöd såklart eftersom denna resan var min födelsedagspresent =) =)



20.20 var vi på plats på Berns salonger. Salem Al Fakir väntade otåligt på oss, eller också var det tvärtom, vad vet jag? Resten av kvällen befann jag mig i extas. Tur tur att Danne lyckades fånga några bilder på min själsfrände för den här konserten var något enastående.



Söndagen innebar självklart en Stooor hotellfrukost, hopp i sängen som blivit tradition samt hästparad och promenad i gamla stan med en mysig fika...




TACK underbara pojkvän för världens bästa fördelsedagspresent!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh vilken mysig helg ni verkar ha haft :) Det var ni värda. kram

2010-05-11 @ 18:14:01
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0