Helgens bravader

Nu har vi äntligen lyckats flytta in ordentligt! Alla saker har funnit sin plats och det står endast en flyttkartong på golvet i hela huset, det är OK för att bara har bott en vecka? I förrgår var jag och Mille ute i trädgården och planterade lite blommor i krukor. Det är helt underbart att bara kunna gå ut och göra lite vad man känner för och det är dunder underbart att slippa gå i tre trappor för att få ut Mille...



I lördags hade vi inflyttning/grillkväll och jag måste ge er som tips att ha inflyttningsfest snabbt efter själva flytten eftersom man då har lite tidspress på sig att få iordning. För oss har det funkat perfekt!!! Kameran ligger på laddning och väntar på att få fota alla rum. Innan veckans slut kommer jag att lägga upp lite före och efter bilder så håll utkik!

Som sagt hade vi inflyttningsfest i lördags. Vädret var på vår sida så vi kunde sitta ute (i mina nymålade utemöbler) och grilla. Det var så mysigt och dessutom vann tjejerna kubb 2 gånger, UNDEBART! Som vanligt lyckades jag ta ungefär 2 kort under hela kvällen men som jag sagt innan tyder det bara på att man haft en rolig kväll eftersom man inte ens hunnit tänka på att ta kort. Eller?

Det blev ingen sovmorgonen på söndagen! 10.00 var vi på plats i Ljungby Kyrka för att se min lilla lilla lillasyster konfirmera sig. Det var svårt att inte bli tårögd vill jag lova, sentimental som man är =) Efteråt blev det buffé på Byttan och den var inte att leka med. Alice fick lite smycken, en kamera och en digital fotoram av moi.


Imorgon ska min lilla plutt kastreras. Får man vara så elak? Ja, det får man faktiskt... Det ska minsann inte bli någon karl av min bebis!

Kommentarer
Postat av: Angie

Hej!!

Fick visst svar på min fråga här om flytten

1 vecka skiitbra ju :)

Men då kan vi ju grilla hos er hehe, vart har ni flyttat??



Allting gick bra med kastreringen ??? Vart gjort ni de???



Kram

2010-06-02 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0