Fina Daniel!

Idag har jag blivit uppskattad till 10 tusen procent MINST!
Har fått massa fina sms av Danne hela dagen som gjort att magen pirrat till lite mellan alla lektioner =) När jag kom hem låg det en fantastiskt fin lapp till mig på köksbordet skriven av världens vackraste pojkvän med världens charmigaste handstil!

... och vid 18.00 knackar det på vår dörr. Jag öppnar lite försiktigt och där står en främmande Karl med en bukett blommor och säger "de här var beställda till dig, det ligger ett kort i buketten".

Titta vilken underbar bukett som nu pryder mitt köksbord! Önskar bara så innerligt att Danne inte skulle behöva jobba hela natten, vill pussa och krama honom allt vad jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0