Lithium-batteri är viktigt att kolla efter när man handlar borrmaskin!

Danne fyllde hela 24 år under semestern på Gran Canaria. Vi åt supergott men presenterna sparade jag tills vi kom hem. Igårkväll hade vi presentutdelning... Vi brukar alltid ge upplevelser till varandra men nu tyckte jag att resan var en tillräckligt stor upplevelse så jag köpte TAMTADAA en super borrmaskin/skruvdragare och en vinkelslip, gissa om Danne blev glad? Är djupt imponerad av min och Johannas fantastiska verktygskunnande, det är mycket detaljer som ska ses över. Lithium-batteri? Hur många Volt? Hur många Nm? Hur många växlar? Hur lång batteritid? Hur tung och stor? Vi är PROFFS på borrmaskiner nu så bara fråga på!

Köpte lite kläder igår också, det behövs kan jag säga, magen växer så det knakar och det är inte mycket av mina gamla kläder jag kan ha. Johanna sa en bra grej igår "Nu när du är gravid borde Danne betala hälften av allt du köper som har med graviditeten eller barnet att göra" ELLERHUR? Danne var inte helt främmande för förslaget så nu är det bara att shoppa loss som aldrig förr ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul att ni ska ha en liten bebis!! Stort GRATTIS! :)

2010-10-08 @ 09:19:50
URL: http://louiserautio.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har pluggat på än mer om borrmaskiner ;) funderar på om ett jobb på en järnhandel inte skulle passa oss bättre än läraryrket? :P

2010-10-11 @ 16:05:19
URL: http://envanligjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0