Söta pallar, spännband och julmust

Har sprungit på stan med Tessan HELA dagen!
Det var öppet hus på Mormors fönster med god dryck, tilltugg och 20% rabatt på allt allt allt man handlade.
Vi drömde oss bort i den mysiga butiken och den här söta lilla pallen blev min bara min. Den ska få en alldeles egen plats, vart har jag ännu inte bestämt!



Handlade även lite babykläder (kan verkligen inte låta bli) de ligger nu i byrålådan bland alla andra babysaker och bara väntar på att få bli använda =)
Efter stan åkte vi förbi Swedol och kände oss allmänt malplacerade...
"Hos marknadsledande Swedol kan proffsen inom bygg-, entreprenad-, åkeri- och industrisektorn – och andra som väljer proffskvalitet – handla vad de behöver. Här finns el/elektronik, verktyg, yrkeskläder/skyddsutrustning, fordonstillbehör och förbrukningsvaror"

Tessan handlade spännband till sin käre sambo och ett par härliga kängor till sig själv. Jag hittade däremot ingenting alls men de bjöd på kokt korv och julmust så jag var inte bitter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0