Tjock, tjockare, tjockast

Får man vara ledsen övar att man är tjock när man är gravid?
Jag är i alla fall det!
Har idag insett att jag inte ser klok ut i något av mina kläder, om de ens går att åla på...
Jeansen går knappt över vaderna och mina sommarklänningar klämmer och gör ont, Balklänningen vill jag inte ens nämna!
Visst är det mysigt när magen växer men det är ju inte bara där jag växt och växer? Armarna, låren, höfterna, kinderna ja till och med tårna är feta, ska det behöva vara såhär?
Ska försöka njuta av att vara gravidtjock även om det just nu faktiskt är mest deprimerande!

Sitter och kollar på bilder för sådär 2 år sen när jag var precis perfekt! Och i 2 års tid har jag ju i alla fall inte varit gravid? Usch och fy!
MEN, jag är smart nog att förstå att just nu inte är bästa tiden att börja tokträna eller fasta!



(och när jag väl sitter där och käkar Kinabuffé då är det som att alla tankar om tjockhet är som bortblåsta!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Elina, hur kan du säga så!? Du är ju så fin! Jätte fin är du, glöm aldrig det.

2010-10-23 @ 10:22:33
Postat av: Johanna

Du blir bara vackrare och vackrare, fina Elina!

2010-10-24 @ 22:11:04
URL: http://envanligjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0