Ultraljud

Nu har vi äntligen sett vår lilla bebis på bild! Åhh så häftigt, mysigt och spännande det var! Det tog en hiskelig tid för barnmorskan att mäta, det ligger en envis liten krabat inne magen som inte gärna ville vända sig och vara med på bild. Men Allt såg alldeles perfekt ut och alla "delar" var på plats. Vi vet till 80% vad det är för kön... men det låter jag vara en hemlighet =)



Till råga på allt så trodde barnmorskan efter lite mätningar att jag nog skulle föda lite tidigare än 25 Mars, nämligen 20 Mars = Min födelsedag... Förhoppningsvis kanske bebis stannar kvar lite längre och får en egen födelsedag!? Efter ultraljudet tog Danne och jag en mysig fika och sedan gick vi och kollade i bebisaffärer, Mys pys.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hjälp så spännande! :) Måste vara himla skönt att ha varit där nu och kollat så allt är bra :)

Ska bli så kul å träffa dig i morgon min vän :) PUSS

2010-10-21 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0