Thaibuffé och lägenhetsvisning

Idag har det ätits Thaimat med Fia. Buffé till och med så nu är jag och magen mätta =)
Fia har flyttat till Göteborg precis vilket är hjärtskärande så in i norden! Vi har bott cirka 300 m från varandra hela livet och nu är det flera timmars bilresa =(



Jag skulle kunna lägga upp bilder hela natten men det får bli några från de senaste 3 åren! Bilder från småbarnsåren på tunnbindarevägen/semaforvägen finns tyvärr inte på datorn (och Fia... jag tänkte att vi nog besparar alla bloggläsare bilderna vi tog med städartiklar och barnböcker ;)

På söndag ska vi titta på 2 lägenheter, en på Skälby och en i Oxhagen. Jag har alltid velat bo på söder men efter lite visningar etc. har jag insett att för varje meter man kommer närmre söder ökar priserna med cirka 100 000. Därför har jag nu tagit ett stort steg i rätt riktning och bestämt att en totalrenoverad lägenhet för 600 000 är mer lockande än en skitlägenhet för över miljonen. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tackar så mycket för idag!(är fortfarande mätt) Alltid trevligt :)

Hahaha!!! Ja tack! Det blir nog bäst så:P Blir så jobbigt att förklara hur vi fick den idéen. MOhaha!! <3 Att sitta 4 timmar på tåg och få träffa min vän är det värt att göra :) PUSS

2010-10-22 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0