Efterlängtad post!

Idag damp ett efterlängtat brev ner i vår lilla lådan här i Öbbestorp. Vi har nu fått en tid för ultraljud och jag kan inte tro mina ögon - Det är mindre än en månad kvar!!



Den 21 oktober får vi veta vad det är för en liten krabat som ställer till oreda i mammas mage. Kanske är det 2 krabater? Eller 3? Eller 4? Jag är fullständigt oerhört jättetacksam om det är 1 frisk liten plutt som ligger där inne. Dessutom får vi förhoppningsvis reda på om det är en liten flicka eller pojke. Skulle vara underbart att inte behöva kalla bebis för det utan faktiskt Han eller Hon! Visst kanske det hade varit en rolig överraskning att få reda på könet när den lille ploppar ut men jag tror nog att det blir tillräckligt mycket att bara få en bebis i sin famn?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad roligt! Så ni ska ta reda på om det är en liten flicka eller pojke :) längtar redan efter att få veta.. Pusss

2010-09-23 @ 18:32:41
Postat av: Inredningsfrun

Så myyyyyysigt!! Men sa du inte att du skulle på ultraljud när du var i vecka 18?? Iallafall så har jag tid den 19 oktober..... två dagar innan dig :)!!! Undrar just vad vi får :)!!! KRAM

Postat av: Elina

Men Marika... Jag har ju fortfarande inte lärt mig räkna som dig :P Jag är ju en vecka efter hela tiden :P

2010-09-24 @ 08:22:27
Postat av: Johanna R

wohooo! :) så himla spännande!

2010-09-24 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0