En tur till Borås

I helgen tog vi en tripp till Borås!
Danne har köpt sig en ny motorcykel som skulle hämtas...


Vi tog med oss Tessan och Rille på en roadtrip med mysig fika på vägen och lite ordlek i bilen.
Tessan och jag blev avsläppta på knalleland och knallade runt bland alla affärer medan Danne och Rille åkte vidare för att titta/prova/lasta hojjen!

Vi var inne i en underbart mysig inredningsbutik som heter Chili, hittade en fantastiskt gosig filt som jag tyckte kunde bli perfekt till Bebis! Tessan skulle också ha en, men till sig själv. De finns i andra affärer med men kostar då hutlöst mycket mer. Eftersom vi hade en hel del affärer kvar bestämde vi oss för att vänta och gå tillbaka och inhandla dessa senare. Idag, klockan 06.49 för att vara exakt, vaknar jag som ur en mardröm och kommer på att vi GLÖMDE gå tillbaka och handla filtarna!!!!! Jag sitter här och är så ledsen, ska jag behöva åka tillbaka hela vägen till Borås för att köpa filten? Idag ska jag minsann ta och ringa till butiken och fråga om dom inte kan skicka mig en på posten för en liten peng, får man göra så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0