Fantastiska unge!

Vår lilla dotter är helt fantastisk!
Just nu vill jag spendera varenda minut med henne och därför blir bloggen lidande... Jag och Danne har även haft diskussioner om hur mycket bilder vi vill lägga ut på internet på Alma. Kan hända att vi kommer fram till att det inte blir en endaste bild där inte jag eller han också är med? Man har ju hört läskiga historier om bildstölder som fått ofantliga konsekvenser! Så länge får ni ha tålamod och så hoppas jag att jag blir bloggsugen snart =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är verkligen en fantastisk liten tjej!

Så liten och så näpen och så gudomligt söt!!!

Hon var så söt så jag fick tårar i ögonen.

2011-05-03 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0