Pust och suck

Ännu en sömnlös natt
Efter snart 4 timmars försök att somna har jag gett upp!!!
Känner ett väldigt tryck neråt och har jättemycket sammandragningar...
Förstår att det kanske bara är så enkelt att huvudet är fixerat eller håller på att kämpa för att bli?
I 2 dagar har 5 olika personer sagt att min mage ser ut att ha sjunkit ner och jag kan inte annat än hålla med. Men med tre veckor kvar till beräknat datum förstår jag att det inte är något lustigt att känna som jag gör men det är ofantligt jobbigt i alla fall!

På dagarna går allt mycket bättre! Då kan jag fokusera på annat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värm en Vetekudde det hjälper mot sammandragningarna

2011-02-27 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0