Föräldrargrupp

Idag har vi varit på första träffen med vår föräldrargrupp. Vuxenpoängen bara staplas på hög... 7 andra trevliga par och så vi förstås. Det blev en hel del duskussioner och funderingar att dela med varandra och jag känner på mig att träffarna kommer vara väldigt lärorika! Nu känns det ännu mer på riktigt att det faktiskt är ett litet barn i min mage som snart ska komma ut och förändra hela vår verklighet, Fantastiskt!

Imorgon ska vi packa packa packa så vi är redo för den stora flytten om cirka en månad. Det får nog bli så att jag slår in allt i tidningspapper och Danne packar ner i lådorna. Jag har trots allt något som är lite ivägen =) Dessutom ska vi på Kalmarsundsrevyn på teatern på kvällen och då vill jag inte ha ryggont precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0