Idag är jag glad

Fick superbt betyg på min praktik vilket betyder att hemtentan inte kommer påverka mitt slutbetyg på terminen. Vilken också betyder att jag enbart behöver följa instruktionerna "för att få G krävs". Vilket i sin tur innebär att jag kommer ha massa tid över till annat skoj i veckan, wihoo så bra!

Har haft ett fantastiskt avslut på veckan. Både Danne och jag har varit hemma sedan i Tisdags kväll och bara hittat på en massa bus! Vi har varit på vår första föräldrargrupp, tittat på bio och revy på teatern, åkt på roadtrip med Ola och Emelie, fikat på kullzenska, varit på kalas hos min far, tittat på filmer i sängen, fått massa måste-sysslor gjorda, ätit gott hos mamma m.m. m.m. MEN ändå är det 2 hela lediga dagar kvar av ledighet, =O

Danne ska börja nytt jobb på måndag med bättre arbetstider och inga nätter i lastbil. Det tycker jag är något att vara fantastiskt glad över! Nu behöver jag aldrig mer somna ensam...

Bebis sparkar och har sig och magen bara växer. Igår träffade vi en söt liten Emil på 9 månader, vilken rolig liten krabat. Om cirka 2,5 månad har vi också en liten plutt att ta hand om. Det är den största anledningen till att jag är glad!


Kommentarer
Postat av: Daniel

ja det har verkligen varit en av dom bättre veckorna på länge :D

2011-01-08 @ 19:39:50
Postat av: Lina

Vilken vecka var du i när du "kom på" att du var gravid? Märkte du inget alls eller hade några andra aningar innan du började kräkas?



Din blogg är så mysig! :) :)

2011-01-11 @ 21:10:35
Postat av: Elina

Vad fantastiskt kul att höra Lina!

Jag var i vecka 5 när jag gjorde mitt första graviditetstest. Efter att jag kräkts en hel del, hux flux bara, på jobbet tyckte en arbetskamrat att jag nog borde fundera över att göra ett test.

Jag hade absolut inga aningar innan det och det tog till och med några dagar av illamående innan jag "kom på" det.

2011-01-12 @ 09:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0