Vecka 32


Bebis

Bebisen väger ca 1800 g och är 42 cm lång. Det går att utläsa om bebisen sover eller är vaken genom att mäta skillnader i hjärnaktiviteten.
Du

Livmoderns mått är ungefär 30 till 32 cm. Det går att känna livmoderns topp ca 12 cm ovanför naveln. Dags att börja kolhydratladda. Från vecka 32 träffar du barnmorskan varannan vecka. Nu kan det vara dags att anmäla dig till föräldrarkursen om någon sådan erbjuds
www.minbebis.com

Igår var vi på kalas hos Mats som fyllde 49 år.

Grattis till dig!
Danne, Alice och jag passade på att fira honom med några glädjeskutt och diverse andra poser...

Som ni ser är det INTE lätt att hoppa högt med 10 kg övervikt ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Johansson - Kusin! :P

Hahahahaha! Underbara bilder! Hälsa mannen från oss. :)

Visste inte ens att han fyllde år. :)

Måste säga en extra gång att jag totalälskade bilden där Daniel lyfter upp Alice och du har cencurerat. ;) Jäkligt rolig bild. ;)

Jag hoppas ni har det kanon. ;) Kram Becca och Tommy!

2011-01-17 @ 19:41:28
Postat av: Alice

HAHA fick till några bra hoppbilder iallafall! och tack för att du täckte över min rumpa, skulle varit lite pinsamt annars ;)KRAM

2011-01-17 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0