Stor flicka...

Alma bara växer och växer... Snart är hon 4 månader? Det är nästan lite ångestladdat att tiden går så fort även om det är fantastiskt att se henne utvecklas! Igår kom vi på att hon är jätte kittlig vid revbenen. Hon gapskrattar rakt ut om man kittlar lite med fingrarna men bäst är när man smågnanger lite med munnen =D

Imorse fick hon lite mosad banan, BLÄÄÄ, det var inte gott! Hon vet verkligen hur man gör när man spottar ut och spottar långt! Vi håller oss till mjölken ett tag till =) Men skam den som ger sig, kanske morotspuré är godare?

I helgen åker vi till Göteborg, det blir Liseberg och Roxette. Ni som är trogna läsare kommer kanske ihåg mitt inlägg i början av graviditeten där jag skrev att vi tokigt nog redan bokat barnvakt. Det är den helgen som kommit. Vi ska visserligen bara lämna henne några timmar till min syster och jag är inte alls orolig! Ska bli mysigt att bara vara jag och Danne, fast Alma kommer nog bita sig fast i tanken i alla fall! Efter GBG fortsätter vi resan mot Varberg, det blir husvagnssemester för hela slanten med mamma och Mats. Alma är en van campare nu ;)

Sitter och scrapbookar med Almas första fotoalbum, "boken om mig"-bok och gästboken till dopet. Fotoalbumet är nu klart och jag inser att jag måste lugna mig med att framkalla bilder. Har hittills fått ihop nästan ett helt album för 4 månader, snabbt räknat blir det 21 album tills hon är 7 år och börjar skolan och det känns lite Overkill!?

Nyfödd

2 veckor

1 månad

2 månader

3 månader

4 månader, snart

Kommentarer
Postat av: Fia

Snart kommer ni:) Längtar! puss

2011-07-21 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0