Dagen D

Idag är det dagen D
Dagen vi väntat på i 9 månader
Och det är inte bara för att jag fyller 23 år, HIPP HIPP HURRA!
Nej utan för att idag är dagen då bebis är beräknad!
Hittills har jag inte märkt ett endaste litet tecken på att han/hon skulle vara påväg ut... Dagen är inte slut än, men jag tror nog det dröjer några dagar till!
Barnmorskan sa i fredags att bebis kommer vilken dag som helst och hon gissade på att det i alla fall skulle ta max en vecka till. Men jag vet inte om jag vågar lita på henne? Danne tror att bebis kommer ikväll, jag tippar på den 22. Vi får se, vi får se!

En fantastisk födelsedag har jag haft hittills och jag VET att den fortsättningsvis kommer vara lika bra =) Tack för fina kort och SMS. Jag lovar att bjuda in till kalas så fort jag är lite smidigare!!!

Kommentarer
Postat av: daniel

jag tror fortfarande att bebis kommer idag... nu har den 5h och 17min på sig... det är allt som behövs....

2011-03-20 @ 18:42:39
Postat av: Anonym

Grattis!! :) // Sofie

2011-03-20 @ 18:53:08
URL: http://mina-fria-tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0