Fika fika

Idag har jag varit på födelsedagsfika hos Marika i hennes ljuvliga hem! Det är alltid lika inspirerande =)
Hon är precis lika tjock som jag och kan hända ligger vi och trycker på BB samtidigt. Hon är nämligen beräknad endast 4 dagar efter Moi! Schysst!

Kom på att jag inte lagt ut bilder på min fina mage på länge... Så idag gör jag ett ryck och lägger ut ifrån diverse vinklar. Nu är det snart bara 2 veckor kvar tills bebis är beräknad men han/hon får gärna ploppa ut innan. Dock tidigast på TIsdag eftersom jag har sista skoldagen på måndag!

 
Tejpad mage pga. inflammation i naveln! Bilden är dock tagen i förrgår dvs. innan alla mina utlag började ploppa upp!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Herregud, bara två veckor kvar! :) Spännande.. Jag ser fram emot att träffa lilla bebis :)

2011-03-03 @ 20:50:33
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0