"Gråt inte över en tanig Sambo"

Jag har fått lite förfrågningar angående mitt sötsug/viktnedgång som jag skrev om för några månader sen. Självklart är ni värda en uppdatering på området.

o Jag har numera endast 3 kg kvar tills min startvikt innan graviditeten. (Fast om man räknar bort helgens magsjuka är det nog snarare 4 kg, haha)
o Sötsuget finns inte kvar men jag unnar mig något sött då och då, nu när jag har kontroll!
o Jag tränar cirka 3-4 ggr i veckan...

...och är vansinningt förbannad över att det inte går snabbare när jag kämpar på som en gnu (enligt mig själv). Idag berättade Danne dessutom att han gått ner ännu mer och detta genom att inte göra ett skvatt! Nu skiljer det bara 4 kg mellan oss, Usch vilket nederlag! Men det är bara att bryta ihop, komma igen och inse att jag har en tanig sambo!


MIN TANIGA FAVORIT med min ÄLSKADE GOSEBULLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0