Fantastiska blogg!

Jag är så oerhört glad över alla dessa år jag bloggat! Det är häftigt att man kan bläddra tillbaka och se när var hur olika saker skedde och hur det kändes. Idag har jag letat upp inlägget om BB-väskan och därmed också läst en hel del annan information om min graviditet, Sånt som jag aldrig skulle komma ihåg annars!?

Kom på en rolig idé. Att skriva ut alla inlägg kopplade till graviditeten och göra en liten bok!? Då kan man dela upp inläggen i kronologisk ordning och göra kapitel efter varje vecka. Självklart måste det vara magbilder med i boken. Kanske inte så intressant för andra men himla skoj för mig (och kanske, om man vågar tänka så lång, roligt för Alma någon gång i framtiden?) Det får bli nästa stora projekt innan den stora husrenoveringen drar igång!

Kommentarer
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Svar:

Tack för tipsen =) Har inte riktigt packat klart min och Tommys väska ännu! Har ingen tillräckligt stor väska så både våra grejer får plats och bebisarnas så får packa i två olika =)



Ja, som tur var har man ju nära hem och till affärer så om det är något som är glömt så kan ju Tommy åka och fixa det;)



Ska kolla igenom din blogg o se om jag hittar vad du packade i bb-väskan=) Står olika överallt så inte lätt och veta vad man ska ha med sig.



Har också hört att man får blöjor där men det står överallt att man ska ha med sig det. Men har bara med mig några stycken ifall att :)

Hoppas veckorna går fort nu så dom kan komma!! Man längtar ju ihjäl sig!!



Ha det jätte bra!! Kram

2011-10-27 @ 22:00:16
URL: http://louiserautio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0