Husägare

Japp. Igår vid 16-17 tiden blev vi husägare till det lilla tegelhuset i Hagby. Den 21 December blir Kyrkallén 12 vår nya adress! Det är ju helt otroligt att allt går så fort när man bara bestämt sig och eftersom det inte var några andra intressanta fick vi huset för under utgångsbudet och kan därmed låna desto mer till renovering. För renoveras behövs! Dock bara det roliga! Huset är som sagt i tegel och underhållsfritt dessutom är bergvärme installerat. Kök, badrum, tapeter och lite golv är det som ska fixas! Vi har en spännande tid framöver och jag är säker på att det kommer bli blandade känslor inför allt arbete! Tyvärr finns ju inte huset kvar på hemnet eftersom det är SÅLT men jag har sparat lite bilder...



Som ni säkert förstår kommer detta bli ett renoveringsforum där ni kan följa oss på vår resa genom betong, tapetklister, kakel och gardiner. Jag ska försöka att uppdatera så fort jag bara hinner med funderingar och planer till att börja med och så småningom före- och efterbilder på vårt projekt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Håkansson

Som sagt välkomna till Hagby min vän, helt ofattbart att vi ska bli grannar! =) Ni kommer att få det supermysigt där. Tänk vilka mysiga kafferep vi ska ha medan barnen leker! Stor kram

2011-10-21 @ 08:17:25
Postat av: jeanette

Shit grattis!!!!!!!!!!!!!!!gud vad roligt:)

2011-10-21 @ 16:02:09
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0