Vinterklädd

Idag skolkar Alma och jag från babysimmet! Hon är snorig, allmänt hängig och vaknade inte ordentligt förren halv 11 idag. kors i taket, jag som är van vid att hon vill upp och stimma vid 6 tiden!? Jag har hunnit med lite nyttogöra under tiden och både tvättat, strukit, betalat räkningar, dessutom har jag kammat hem den här praktiska PoP vintermössan för 1 kr på Tradera!


Den passar fint till Almas nya Overall (som måste vikas upp i armar och ben för att vara lagom) som jag därför hoppas hon kan ha HELA vintern...



Hoppas hinna med ännu ett besök på Hagbloms och måla idag. Tapeter måste väljas och beställas senast mitten av november eftersom väntetiden på vissa kan vara upp till en månad =O Uppdatering ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag skrattade jättemkt när jag såg bilden på Alma i overallen! Men hon har ju som sagt att växa i iaf=)

2011-10-25 @ 13:31:03
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0