En vanlig Onsdag?

Danne har tagit med sig Alma på bilutställning i Gullabo! Jag hade planerat att träna nu vid 6 men jag tog mig friheten att strunta i det och vara hemma och ta hand om mig själv istället! Eller egentligen ta hand om vårt hem! jag har varit ochhandlat nya blommor till vardagsrummet och dessutom gett dem lite extra näring! Det händer ungefär en gång om året att jag kommer ihåg att ge blommorna lite extra föda och därför känner jag mig ypperligt duktig =) Hade vi haft ett badkar hade jag tänt lite ljus, hällt i lite bubblor och tagit ett glas vin i badkaret. MEN nu har vi inget badkar och eftersom jag inte känner för att lägga mig i duschen får det bli en snabbdusch och sedan lite mysigt i soffan istället!

Idag har jag köpt en åkpåse i Guld till Alma. Passar perfekt till vagnen och hon kommer åka som en prinsessa i den! Imorgon åker vi till GBG och jag hade gärna invigt påsen. Men det ryktas om fint väder så vi får väl kanske strunta i att kånka med den på tåget och runt i hela GBG (även om jag innerst inne nästan tycker att det kunde vara värt det för att den är så snygg)




Kommentarer
Postat av: Anonym

En riktig bling bling påse :)

2011-09-28 @ 22:07:19
Postat av: Daniel

En riktig bling bling påse :)

2011-09-28 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0