Godmorgon!

Idag vaknade Alma vid 05.18, Why Why Why? Jag har kommit på att hon sover sämre och vaknar tidigare om man lägger henne lite senare än vanligt. Igår somnade hon vid 20.00, en timme senare än vanligt, men det finns ingen logik i detta?

Hur som helst blev det en mysig morgon! Danne hade inte hunnit åka iväg till jobbet så först blev det lite mys med honom för ovanlighetens skull. Sen tog Alma och jag en långfrukost i mörkret med tända ljus och varsen skål gröt... Mysigt!

Ikväll ska vi ut på middag till Emelie och Ola i Hagby. Anna, Bairon och lilla Stella ska med och vi ser fram emot kvällen hela familjen! Men först ska Alma och jag till Kupan. Idag har de gårdsförsäljning och eftersom vi bor 2 min därifrån vore det en dum idé att inte tuta förbi och göra ett och annat fynd?

Kommentarer
Postat av: Inredningsfrun

Ha ha ha! 05.18 är ju sooovmorgon ;). W vaknar nästan alltid 05.30 (fast han somnar ju 18 varje kväll). Tjibi! Thank God for Disney Chanel :).



Ska du till måsen/bullen någon gång nästa vecka?



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0