Sveriges fulaste ord och boenderekord!

Igår kväll hade vi en spännande diskussion i tvsoffan. Sveriges fulaste ord!
Enligt mig: Vårtgård
Enligt Danne: Självbefläckelse

Nu har vi slagit rekord genom att bo i lägenheten i 7 månader! Det har aldrig hänt innan i mitt och Daniels gemensamma liv! Vi brukar flytta ungefär en gång i halvåret och under våra 3 år tillsammans har vi flyttat 4 gånger, Helt sjukt! Först flyttade jag in till han i huset i Gräsgärde men tyckte efter några månader att han borde prova på att bo någon annanstans än i byn han är uppväxt och sen var flyttandet i full gång. Efter det har vi hunnit avverka 2 lägenheter och ett hyreshus.

Därför, mina vänner, tror jag inte ni blir överraskade när jag berättar att vi är i flyttagen igen? Jag hävdar att vi flyttade till denna lägenhet i ett stressat skede eftersom jag ville bort från hyreshuset i Öbbestorp innan Alma kom. Det var verkligen på håret att vi hann, en månad innan Alma kom fick vi nyckeln. Vi har trivts bra men nu, mer än någonsin, drömmer vi om ett hus! Vi fortsätter letandet och så meddelar jag när något av intresse dyker upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0