Välkomna tillbaka!

Åhh äntligen har blogglusten kommit tillbaka! Ser man på, ser man på...
Skulle vilja trötta ut er med allt roligt jag har hunnit med sen sist (10 aug) men låter helt enkelt bli eftersom jag vill att ni ska fortsätta titta in!



Lilla Alma har hunnit bli 5 månader och passerat 7 kilo. Hon är en egen individ med en egen vilja dock inte är så svår att charma. I det stora hela tror jag faktiskt att hon är en ganska nöjd bebis! Precis som sin mamma älskar hon att hitta på saker och vi har hunnit med att få sömn, mat och utflykter att bli till rutiner. Ungefär såhär kan en vecka se ut i stora drag:

Mån: Sångstund på bullens öppna förskola i Norrliden (mamma passar på att fika och tjattra med andra mammor)
Tis: Babysim som tröttar ut Alma och mig så pass att vi direkt måste hem och sova hela eftermiddagen =)
Ons: Mamma-barngympa på Friskis & Svettis. Alma får assistera med vikt till min relativt otränade lekamen!
Tors: Sångstund på Oxhagens öppna förskola eller ett besök på Måsen
Fre: Vilodag!

Utöver detta bör tilläggas att det fikas minst 3 gånger/veckan och sker en och annan långpromenad. Vi har det bra vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0